پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

اونقدر ها هم مبهم نیست !

یه حساب ساده است . 

فقط چند تا جمع و تفریق .

فقط چند بار تکرارش کن 

انسانی دیگر 

ممکن است خطایی شده باشد 

خوب جمع بزن 

تمام دوستی ها را ، تمام آرزوها را ، تمام آنچه که اگر جا بمانند بی آنها احساس کمبود میکنی  

خوب جمع بزن 

تمام خاطرات را ، نه فقط شیرین هایش را ، گاهی ، همان تلخ ها ، چاشنی قهوه ی ترک بعد از ظهر جمعه ات میشود 

خوب جمع بزن 

من را هم از قلم ننداز . بی من داستانت کامل نمی شود . 

آه 

راستی 

آینه 

آینه ای هم جمع بزن 

اصلا بگذار در جیبت  . 

نمی دانم دیگر ... خودت حواست به همه چیز باشد ... دور و بر دل را خوب نگاه کن ...  چیزی از قلم نیافتد ...

و اما تفریق ها 

خوب تفریق کن 

هر آنچه را که جمع زدنش سنگینت میکند 

آنقدر که دیگر هیچ دورخیزی تو را از زمین بلند نمیکند 

آن ها را تفریق کن 

البته یادت باشد ،‌گاهی بعضی از این سنگینی ها ، به خاطر سستی توان توست ، آنوقت است که باید سفت سفت جمعشان بزنی .

پ ن : یادت باشد دلکم من همیشه پای حساب کتابت نشستم ، تا آخرش . نصیحتت میکنم  اما سرزنش نه . آخر میدانی ، خوب میدانم دیوانه ای چون من نه آنقدر از حساب سردر می آورد که بخواهد سرزنش کند . راستش خدا خودش برای من جمع و تفریق ها را انجام میدهد . حسودیت شد؟ آره ! از این نظر دیوانه بودن هم منافعی دارد . 

                                                 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, :: 10:41 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 67979
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge