پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 

(تهران  شهر بزرگ و پرشور ، اما بی روح . دو شبه هر شب میرم هفت حوض . چندتا دوست نوازنده پیدا کردم . آدمای عجیبین . برای پول میزنن . درحالی که با یه ماشین کروکی میان ! درکشون برام سخته ، همون طور که من برای اونا سختم . خلاصه که اونا به من میخندن من به اونا . شب آخر در این شهرفرنگ ... دلم براش تنگ میشه ، برای تهران بزرگ و مردم بی روحش . برای دغل بازی ها و دزدی های این شهر ، برای دست فروش های با کلاسش که اگه به چهرشون نگاه نکنی تو کف لهجه غلیط تهرونیشون  میمونی . دلم برای تهران تنگ میشه ،‌شهر ایست بازرسی وسط خوشی های اوشان و فشم ‍! ای تهران ، تهران بزرگ و ایستگاه های متروی  پیچ در پیچش ! که میخوای بری داخلشون باید برای سرازیری قبر صلوات بفرستی ! ت ه ر ا ن ! 
پ.ن امشب فقط یه قلیون تمباکو آتیش میکنیم ، تمباکو مصری ، سعی کنین درصورت فلزی بودن سرقلیون با فاصله ی بیشتر از ته آن تنباکو را قرار دهید .
پ.ن تهران منو یاد جنگل میندازه !!! برای آدم های ماجراجو غایت آرزوهاست 
 


نظرات شما عزیزان:

SAMAN
ساعت3:34---12 دی 1391
سلام دختر دیوانه مشهدی . منم سامان اتفاقی وارد وب لاگت شدم. شناختی؟ همونی که با هم تو ایمش چت می کردیم. باورت نمیشه داشتم تونت دنبال یک عکس باستانی می گشتم که دیدم رفتم تو یکی از وبلاگ های خودم . که قبلا ایجادش کرده بودم. و دیگه آپش نمی کردم و بکلی از یاد برده بودمش رفتم نظرهای یکی از پست ها رو خوندم . دیدم تو نظر گذاشتی . خاطرهای گذاشته برام زنده شد. آهان اسمت هم یادم اومد پروین. به هر حال امید وارم موفق و هیشه شاد باشی دوست خوبم. آدرس وب لاگ رو که بعضی وقت ها آپش می کنم میزارم . خو شحال می شم سری بزنی . بعید می دونم . شاید توهم دیگه این وب لاگت رو فراموش کردی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 22:7 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 67843
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge